Summit to Eat Макарони със сирене 197 г
Готова храна
Макарони със сирене от Summit to Eat- вкусно и практично ястие за пътуване. Подходящ за любителите на италианската кухня.
Информация за продукта
Това пътническо блюдо на марката Summit to Eat е много практична, благодарение на теглото и размера си. Не се използват изкуствени консерванти, което гарантира отличен естествен аромат. Освен това има дълъг срок на годност - до 7 години. Благодарение на техниката на замразяване, която работи на принципа на лиофилизацията, храната се консервира (= без добавяне на химикали) и се лишава от по-голямата част от водата (= олекотява се), но вкусът ѝ остава свеж.
Предимства на макароните и сиренето, които се Summit to Eat:
- практично, вкусно
- бърза подготовка
- срок на годност 7 години
- без консерванти
Приготвяне:
1. Откъснете ръба на торбичката.
2. Извадете торбата с кислородния абсорбер (незапалима торба, съдържаща абсорбиращ влагата железен оксид).
3. Налейте гореща вода (305 ml) в торбичката и разбъркайте.
4. Запечатайте торбичката и оставете съдържанието да се рехидратира.
5. Разбъркайте след 8 минути, ако е необходимо, подправете.
Таблица на хранителните стойности:
Хранителна стойност |
|
за 100 g |
на порция (197 g) |
Енергия |
|
511 kcal |
1007 kcal |
Протеин |
21,4 g | 42,2 g | |
Въглехидрати |
|
42,1 g |
83 g |
От които захари |
|
5,6 g |
11 g |
Мазнини |
|
29,3 g |
57,8 g |
Съставки:
- макаронени изделия (пшеница) (34%)
- сос от сирене 66% (мляко, сметана, сирене "Червен Лестър" 40%, сирене "Чедър" 40%, сирене "Моцарела" 20%)
- the Onion
- рапично масло
- царевично брашно
- сол
- бял пипер
Параметри
- Производител
- Summit to Eat
- Тегло
- 197 г
- Брой порции
- 2
- Видове месо
- Без месо
- Трайност
- 7 години
- Метод на обработка
- Дехидратирано
- Вегетарианско
- Да
- Без глутен
- Не
- Гаранционен срок
- 2 години
- Код на продукта
- 76028385
- Бар код
- 5060138532045
За марката
Summit to Eat е нова марка, създадена с нов изглед и ново усещане за вече създаден продукт, на световноизвестната марка Mountain House в Европа. Повече от 40 години тя е най-популярният производител на дехидратирана храна сред пътешественици, туристи, къмпингуващи и други любители на природата. Производствените процеси и технологии не са се променили, напротив, асортиментът на ястията е разширен, а вкусът е подобрен (без глутамати!).