Summit to Eat Пържен ориз с пилешко месо 202 г
Дехидратирана храна
Ориз на пара с пилешко месо и сос терияки от Summit to Eat- вкусно и удобно ястие за пътуване. Подходящ за любителите на японската кухня.
Информация за продукта
Това пътническо блюдо на марката Summit to Eat е много практична, благодарение на теглото и размера си. Не се използват изкуствени консерванти, което гарантира отличен естествен аромат. Освен това има дълъг срок на годност - до 7 години. Благодарение на техниката на замразяване, която работи на принципа на лиофилизацията, храната се консервира (= без добавяне на химикали) и се лишава от по-голямата част от водата (= олекотява се), но вкусът ѝ остава свеж.
Предимства на Summit to Eat:
- практично, вкусно
- бърза подготовка
- срок на годност 7 години
- без консерванти
Приготвяне:
1. Откъснете ръба на торбата
2. Отстранете торбичката с кислородния абсорбер (незапалима торбичка, съдържаща абсорбиращ влагата железен оксид)
3. Изсипете 480 ml гореща вода в торбичката и разбъркайте
4. Запечатайте торбичката и оставете съдържанието да се рехидратира. Процесът отнема по-малко от 10 минути
Таблица на хранителните стойности:
Хранителна стойност |
|
за 100 g |
на порция (202 г) |
Енергия |
|
498 kcal |
1006 kcal |
Протеин |
21 g | 42,4 g | |
Въглехидрати |
|
50,7 g |
102,5 g |
От които захари |
|
6 g |
12,1 g |
Мазнини |
|
24,9 g |
50,3 g |
Съставки:
- дългозърнест ориз (30%)
- пилешко месо (11%)
- лук (11%)
- червен пипер (7%)
- зелен фасул (7%)
- сладка царевица (7%)
- рапично масло
- яйчен омлет
- счукан чесън
- Сос терияки (соев сос (вода, сол, соя без ГМО, печена пшеница, захар,)
- захар
- винен оцет
- джинджифил
- сол
- чесън
- модифицирано царевично нишесте
- бял пипер
Параметри
- Производител
- Summit to Eat
- Тегло
- 202 г
- Брой порции
- 2
- Видове месо
- Риба и домашни птици
- Трайност
- 7 години
- Метод на обработка
- Дехидратирано
- Вегетарианско
- Не
- Без глутен
- Не
- Цвят
- жълт
- Гаранционен срок
- 2 години
- Код на продукта
- 76037863
- Бар код
- 5060138532076
За марката
Summit to Eat е нова марка, създадена с нов изглед и ново усещане за вече създаден продукт, на световноизвестната марка Mountain House в Европа. Повече от 40 години тя е най-популярният производител на дехидратирана храна сред пътешественици, туристи, къмпингуващи и други любители на природата. Производствените процеси и технологии не са се променили, напротив, асортиментът на ястията е разширен, а вкусът е подобрен (без глутамати!).