ForCamping s.r.o.

Сравнение

10 Сравняване

Потребителска секция

Влез

Количка

Вашата кошница е празна. Нуждаете се от помощ при избора? Разгледайте нашите съвети или ни пишете.

Безплатна доставка

145,00 лв.

Знаете ли, че предлагаме безплатна доставка при поръчка над 145,00 лв.?

Към сравнението могат да бъдат добавени максимално 10 продукти. Преминете към сравнението

Patagonia M's Go To Shirt

Мъжка риза

Patagonia М's Go To Shirt е стилна мъжка риза с къс ръкав, която ще ви впечатли както на планинската пътека, така и в градската джунгла през летните дни.

Изберете вариант

Наличност

Налични
Кога ще получа стоките?

152,99 лв.

За да получите код за отстъпка, е достатъчно да се регистрирате. 137,69 лв. за членове на 4camping eКстра Вземете кода
  • Безплатна доставка При поръчка над 145 лв.
  • Премиум марки Несравнимо качество и вечен стил
  • Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки

Снимка

  • Безплатна доставка

Снимка

Информация за продукта

Тениската M's Go To от Patagonia е идеалният избор за ежедневно носене и походи през горещите летни дни. Изработена е от смес от органичен памук и рециклиран полиестер, което я прави мека, лека и бързосъхнеща. Стилният модел се допълва от един джоб на гърдите с капак и копче за закопчаване.

Основни характеристики:

  • подходящи за всеки повод
  • лек и бързосъхнещ
  • закопчаване с копчета
  • приятен и мек материал
  • джоб на гърдите със закопчаване с копчета
  • 60% органичен памук, 40% рециклиран полиестер
Параметри
Производител
Patagonia
Предназначение
Мъжки
Размер
M / L / XL
Материал за облекло
Памук / Полиестер
Цвят
бежов / тъмно син
Екологични сертификати

Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.

Fairtrade
Цвят според производителя
Blossoms: New Navy / Lupine Trail: Beeswax Tan
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката

Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.



Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.

Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.

Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.

С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.

Повече за производителя

Други алтернативи