ForCamping s.r.o.

Сравнение

10 Сравняване

Потребителска секция

Влез

Количка

Вашата кошница е празна. Нуждаете се от помощ при избора? Разгледайте нашите съвети или ни пишете.

Безплатна доставка

145,00 лв.

Знаете ли, че предлагаме безплатна доставка при поръчка над 145,00 лв.?

Patagonia Fitz Roy Icon Responsibili Tee

Мъжка тениска

Изключително удобна и екологична, това е мъжката тениска Fitz Roy Icon Responsibili Tee на Patagonia.

Изберете вариант

Наличност

Налични
Кога ще получа стоките?

Първоначална цена

87,99 лв.
Отстъпка, изчислена от най-ниската цена 30 дни преди акцията

Отстъпка

-11 %

от 77,99 лв.

За да получите код за отстъпка, е достатъчно да се регистрирате. 70,19 лв. за членове на 4camping eКстра Вземете кода
  • Безплатна доставка При поръчка над 145 лв.
  • Премиум марки Несравнимо качество и вечен стил
  • Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки

Снимка

  • -11 %

Снимка

Информация за продукта

Мъжката тениска Fitz Roy Icon Responsibili Tee на Patagonia е идеалният избор за всекидневно носене, като осигурява перфектен комфорт. Изработена е от приятно мека материя, която е смес от рециклиран памук и рециклиран полиестер. Следователно в производството се използват остатъци от тъкани и рециклирани PET бутилки, благодарение на които тениската може да се похвали с най-ниския въглероден отпечатък от тази марка. Тениската има също така рипсена яка, прав подгъв и подлепени раменни шевове за максимален комфорт и запазване на формата. Ушито със сертификат Fair Trade Certified™.

Основни характеристики:

  • 100% рециклирани материи
  • екологично производство
  • подлепени шевове в областта на раменете
  • малка щампа на гърдите
  • сертификат Fair Trade Certified™

Параметри:

  • материал: 50% рециклиран памук, 50% рециклиран полиестер, bluesign®
  • кройка: класическа (regular fit)
  • тегло: 207 г
Параметри
Производител
Patagonia
Предназначение
Мъжки
Размер
S / M / L / XL
Материал за облекло
Памук / Полиестер
Според дейността
градски / скейт
Щампа
Само лого
Цвят
черен / светло син / тъмно син
Екологични сертификати

Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.

Bluesign / Fairtrade
Цвят според производителя
Fleck Blue / Ink Black / Lagom Blue
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката

Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.



Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.

Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.

Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.

С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.

Повече за производителя

Други алтернативи