Мъжки боксерки Patagonia M's Essential Boxer Briefs - 6 in.
- Функционален материал:
- Синтетика
65,99 лв.
Вашата кошница е празна. Нуждаете се от помощ при избора? Разгледайте нашите съвети или ни пишете.
Мъжките боксерки Essential Boxer Briefs 6 in на Patagonia са идеалният избор за всекидневно носене, като осигуряват несравним комфорт. Това се дължи на мекия, дишащ и отвеждащ влагата материал TENCEL™lyocell, чиито влакна са 100% естествени. За по-голямо удобство тези влакна са допълнително допълнени с еластан, който придава на боксерките по-голяма гъвкавост. Оформеният разкрач и ергономичният дизайн, съчетани с прилепналия дизайн, също допринасят за високия комфорт.
Другите характеристики включват удобен колан със защита срещу свиване, функционална мушама и плоски шевове, които намаляват до минимум ожулванията на кожата и допринасят за по-голям комфорт по време на носене. Боксерките се отличават и със сертификат Fair Trade Certified™, който гарантира справедливи условия и оценки.
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.