Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки
Снимка
-10 %
Безплатна доставка
Снимка
Информация за продукта
Изработен от рециклиран полиестер, Patagonia Synch Anorak е универсално мъжко яке за открито, което съчетава функционалност с устойчив дизайн. Якето осигурява отлична топлоизолация благодарение на материала Synchilla® fleece. Леката и дишаща кройка на анорака с качулка е удобна и перфектно ви предпазва от лошото време, като същевременно позволява максимална свобода на движенията в раменете и ръцете, а дълбокият цип осигурява пространство около врата. Ако е включена, тя предпазва от студ, както и еластичните маншети около китките. Предният джоб - кенгуру се затваря с цип и две капси на капака, а страничните джобове са с мрежеста вътрешна част, затваряне с цип и капак с една капса. Произведено във фабрика, сертифицирана за справедлива търговия™.
Основни характеристики:
изработен от рециклиран материал Synchilla® fleece
кройка на анорак с качулка
къс цип
основен джоб - джоб тип "кенгуру", с цип и капак
два странични джоба с цип и капаци
произведено във фабрика, сертифицирана за справедлива търговия™
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
/
Fairtrade
Цвят според производителя
Raptor Brown / Smolder Blue
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.