Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки
Снимка
Безплатна доставка
Снимка
Информация за продукта
Мъжкото хардшел яке Granite Crest Jacket от Patagonia е идеалният избор за взискателни планински условия, където осигурява целодневна защита от дъжд, сняг и вятър. Така че ще го оцените особено когато изкачвате алпийски върхове, прекосявате планини или изследвате заснежени хълмове със ски. По време на тези дейности ще оцените регулируемата качулка с ламинатна козирка, която е съвместима с каска, или вентилационните отвори под мишниците с двупосочен цип.
Материалът, от който е изработено якето, е трислойна конструкция от издръжлив материал NetPlus®, който се получава от рециклирани рибарски мрежи, които замърсяват океаните. Освен това то притежава сертификат H2No® Performance Standard, който гарантира високо качество, водоустойчивост и дишаемост. Материалът се отличава и с Ripstop, който допринася за по-голяма здравина при разкъсване, и водоотблъскващо покритие DWR.
Другите характеристики на това умно яке включват регулируеми маншети на ръкавите с велкро, водоустойчив цип с предпазител за брадичката, стягане в долния край и джобове с лесен достъп, които са лесно достъпни дори с поставена катерачна седалка. Цялото яке може да се сгъне в джоба с цип на гърдите.
Якето се отличава със сертификат Fair Trade Certified™, който гарантира справедливи условия и оценки.
Основни характеристики:
идеално за движение в планината
NetPlus® - рециклирани рибарски мрежи
H2No® Performance Standard
вентилационни отвори с двупосочен и водоустойчив цип
качулка с възможност за регулиране в две посоки и козирка от ламинат
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Fairtrade
/
PFC-free
Цвят според производителя
Black / Forge Grey
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.