ForCamping s.r.o.

Потребителска секция

Влез

Количка

Вашата кошница е празна

Patagonia Isthmus Parka

Мъжко яке

Според дейността:
градски / туристически
Вид изолационен пълнеж:
синтетичен
Изберете вариант

Наличност

Налични
Кога ще получа стоките?

486,99 лв.

За да получите код за отстъпка, е достатъчно да се регистрирате. 438,29 лв. за членове на 4camping eКстра Вземете кода

Снимка

  • Безплатна доставка

Снимка

Информация за продукта

Мъжкото яке Isthmus Parka на Patagonia е идеалният избор за студено и лошо време, през което ще ви топли надеждно. Якето е изработено от издръжлив материал NetPlus®, който е съставен от 100% рециклиран найлон. Той е изработен от рециклирани рибарски мрежи, които замърсяват океаните. Найлонът е допълнен и от четирислойно полиуретаново покритие и водоотблъскваща обработка DWR за по-голяма устойчивост на атмосферни влияния.

Перфектният топлинен комфорт се осигурява от комбинацията от топла ¼" подплата от полар (качулка и торс) и 100% рециклирана изолация Thermogreen® в ръкавите. Ръкавите са снабдени с подплата от рециклирана тафта, която е допълнена от екологичната водоотблъскваща обработка HeiQ® Eco Dry (вдъхновена от патешкия пух).

Якето впечатлява и с подвижна качулка с подплата от полар, двупосочен преден цип с външна платка с копчета или регулируеми маншети на ръкавите. Можете да използвате един от седемте джоба, за да съхранявате вещите си, което осигурява достатъчно място за съхранение. Освен това притежава сертификат Fair Trade Certified™, който гарантира справедливи условия и оценки.

Основни характеристики:

  • стилен външен вид, вдъхновен от 60-те години
  • идеално за студено и ветровито време
  • NetPlus® - от рециклирани рибарски мрежи
  • 100% рециклиран материал
  • стилен и топъл полар
  • ръкави, изолирани с Thermogreen®
  • оформена и стягаща се качулка
  • 4 джоба с пълнеж отгоре и затваряне с копчета
  • 2 джоба за ръце с цип
  • преден джоб на гърдите с цип
  • сертификат Fair Trade Certified™

Параметри:

  • външен материал: NetPlus® - 100% рециклиран найлон с PU покритие и водоотблъскваща обработка DWR, bluesign®
  • подплата:
    • торс и качулка: 100% рециклиран полиестер - ¼" полар
    • ръкави: 100% рециклирана полиестерна тафта с водоотблъскваща обработка HeiQ® Eco Dry (DWR без PFC), bluesign®
  • изолация на ръкава (60г): Thermogreen® - 100% рециклиран полиестер
  • кройка: regular fit
  • тегло: 1211 г
Видео
Параметри
Производител
Patagonia
Предназначение
Мъжки
Размер
S / M
Тегло
1211 г
Материал за облекло
100% найлон / 100% полиестер / DWR / Флийс / Полиестер / Полиуретан / Рециклиран найлон
Брой джобове (облекло)
повече от 5
Колан против сняг
Не
Според дейността
градски / туристически
Според вида
флийс
Качулка
С качулка
Вид изолационен пълнеж
синтетичен
Цвят
черен / тъмно син
Екологични сертификати

Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.

Bluesign / Fairtrade / PFC-free
Цвят според производителя
Ink Black / New Navy
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката

Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.



Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.

Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.

Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.

С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.

Повече за производителя

Други алтернативи

Подобни продукти можете да намерите в