Mammut Smart 2.0
Осигурител
- Тегло:
- 80 г
Информация за продукта
Полуавтоматичното устройство за спускане Smart 2.0 на швейцарския производител Mammut впечатлява най-вече с лесното си и интуитивно управление. Създаден въз основа на натрупания опит, новият Smart 2.0 предлага значително подобрена спирачна ефективност, както и оптимизирана геометрия и интуитивно управление. Новоразработена спирачна вложка блокира въжето в случай на падане. Ефектът на обезопасяване на Smart 2.0 е същият като при предишния модел и следователно е адаптиран към отразяващите движения на прекъсвача.
Предупреждение:
Водачът на въжето трябва винаги да контролира въжето. При спускане въжето се освобождава чрез натискане на лоста нагоре и след това спускането се извършва като например с кофа. Предимството е, че въжето постоянно преминава през дланта ни, така че винаги е под контрол.
Основните предимства:
- полуавтоматично устройство за спускане
- отлично съотношение цена/качество
- прост и целенасочен дизайн
- интуитивно управление
- лесно стартиране
- самозаключване с динамично приплъзване
- изрязани отвори за свързване на карабинери HMS
- за единична дебелина на въжето 8,7-10,5 mm
- тегло: 80 g
- материал: 90% алуминий, 10% пластмаса
Параметри
- Производител
- Mammut
- Тегло
- 80 г
- Материал
- Пластмаса / Алуминий
- Цвят
- черен / оранжев / сив
- Цвят според производителя
- black / dark orange / grey
- Гаранционен срок
- 2 години
- Код на продукта
- Бар код
За марката
Швейцарската компания Mammut Sports Group AG е световна марка, занимаваща се с разработване и производство на първокласно оборудване за дейности на открито. Всичко започва преди повече от 150 години, през 1862 г., с производството на въжета в Ленцбург, Швейцария. Днес говорим за марката Mammut като за легендарен производител на въжета, катерачна екипировка, раници и спортно облекло.
Името Mammut се появява за първи път през 1955 г. за спортното въже Mammut - Everest, което става световен бестселър. През 1984 г. компанията е преименувана от Arova Lenzburg AG на Arova - Mammut AG. По този начин оригиналното име на продукта се включва в името на компанията.