Patagonia Black Hole Duffel 70L
Пътна чанта
- Обем:
- 70 л
Информация за продукта
Пътната чанта Black Hole Duffel 70L от Patagonia е идеалният избор за едноседмични пътувания и предизвикателни приключения. По време на тези пътувания можете бързо и лесно да превърнете чантата в удобна раница с помощта на подвижните и подплатени презрамки. Освен това те са ергономично оформени за максимален комфорт. Двете странични подсилени дръжки също могат да се използват за пренасяне на чантата.
Самата чанта е изработена от изключително издръжлив и устойчив на износване рециклиран 900D полиестер, който е допълнен от рипстоп обработка. Повишената устойчивост на атмосферни влияния и вода се осигурява от покритие от TPU ламинат. Чантата е снабдена и с подплатена основа, която ще предпазва вещите ви от удари.
Основното отделение има широк вход с цип, който осигурява бърз достъп до вещите ви. Капакът е оборудван и с два мрежести джоба, за да държите нещата под ръка. Можете също така да използвате малкия страничен джоб с цип, който е достъпен отвън и отвътре, или подсилените примки, на които можете да закачите друго оборудване. Цялата чанта може да се сгъне в страничния джоб. Освен това притежава сертификат Fair Trade Certified™, който гарантира справедливи условия и оценки.
Основни характеристики:
- 100% рециклирани материи
- широк входен отвор
- устойчивост на износване и вода
- подплатена основа
- подвижни презрамки
- 2 мрежести джоба с цип в капака
- чантата може да се сгъва в страничния джоб
- вътрешни компресионни ремъци
- страничен джоб с цип
- 2 подсилени странични дръжки
Параметри:
Видео
Параметри
- Производител
- Patagonia
- Продуктова линия
- Black Hole Duffel
- Предназначение
- Мъжки / Дамски
- Тегло
- 1440 г
- Обем
- 70 л
- Размери
- 71 x 45 x 33 см
- Материали за раница, чанта, куфар
- Полиестер / Ripstop Полиестер / Рециклиран полиестер / Полиуретан / 100% полиестер
- Брой джобове
- 3
- Цвят
- черен/сив / оранжев / сив/черен / сив/син / тъмно зелен / златен
-
Екологични сертификати
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
- Bluesign / Fairtrade
- Цвят според производителя
- Black / Pine Needle Green / Pollinator Orange / Pufferfish Gold / Smolder Blue / Unity Fitz: Ink Black
- Гаранционен срок
- 2 години
- Код на продукта
- Бар код
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.