ForCamping s.r.o.

Потребителска секция

Влез

Количка

Вашата кошница е празна

Patagonia P-6 Logo Trucker Hat

Шапка с козирка

P-6 Logo Trucker Hat на Patagonia е стилна шапка с козирка, която ще ви разходи из града и по любимите ви пътеки. 

Изберете вариант

Наличност

Налични
Кога ще получа стоките?

72,99 лв.

За да получите код за отстъпка, е достатъчно да се регистрирате. 65,69 лв. за членове на 4camping eКстра Вземете кода

Снимка

Снимка

Информация за продукта

Шапката P-6 Logo Trucker от Patagonia е идеалният избор за ежедневно носене, по време на което ще оцените удобните материали и стилния дизайн. Оборудвана е с шест панела, регулируемо закопчаване на гърба и дишаща мрежа. Изработена е от 100% рециклиран полиестер. Други използвани материали са 100% органичен памук или материал NetPlus®, който е направен от рециклирани рибарски мрежи.  Стилният дизайн на шапката се допълва от логото на производителя отпред.

Освен това шапката се отличава със сертификата Fair Trade Certified™, който гарантира справедливи условия и оценки.

Основни характеристики:

  • екстремно удобна
  • стилен дизайн
  • дишаща конструкция
  • памучна лента за глава
  • изработена от рециклирани материали и органичен памук
  • сертификат Fair Trade Certified™

Параметри:

  • преден панел, лента за глава и козирка: 100% органичен памук
  • задна мрежеста част:  100% рециклиран полиестер
  • кант: NetPlus® - 100% рециклирани рибарски мрежи
  • конструкция: средно висока
  • тегло: 91 г
Параметри
Производител
Patagonia
Предназначение
Мъжки / Дамски
Обиколка на главата
универсален см
Материал за облекло
100% полиестер / Памук / Полиестер
Според дейността
градски / спортни / туристически / скейт
Тип шапка с козирка
С мрежа
Цвят
черен
Екологични сертификати

Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.

Био памук / Fairtrade
Цвят според производителя
Black
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката

Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.



Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.

Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.

Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.

С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.

Повече за производителя

Други алтернативи

Подобни продукти можете да намерите в