До 2009 г. продуктите за поддръжка на къмпинг оборудване се продаваха в Холандия под марката NO NAT®. Броят на продуктите се е увеличил през годините и продуктите NO NAT® се превърнаха в символ в света на къмпингуването. Модернизираната концепция на STIMEX® придоби тези доказани продукти през 2008 г. От началото на 2010 г. продуктите се продават във всички европейски страни под марката STIMEX®. Те планират да разширят продуктовата си гама, като постоянно обръщат внимание на качеството, лесната употреба и възможно най-ниското въздействие върху околната среда.
Преди тридесет години, когато изгражда своето продуктово портфолио, марката NO NAT® разглежда въпроси като: "Какви продукти са необходими?" и: "На какви стандарти трябва да отговарят тези продукти?". Те също така осъзнават, че всеки продукт трябва да се различава от конкурентите както по цена, така и по качество. Вярваме, че те са успели и продължават да успяват.